אופניים חדשות נקנו לפני 3-4 חודשים בלבד. נמכרות עקב שדרוג. אני הבעלים הראשונים (קניתי ממצמן) האופניים במצב מכני מצויין עברו לא מזמן טיפול בסקוט, בטיפול הוחלף הסטם לסטם קצר (של ABR) חוץ מזה המפרט מקורי לגמרי. לא עברו התעללוית ואני לא רוצה להעביר אותם לכן אני מוכר. התמונה עדכנית, היום צילמתי. עוד פרטים בטלפון, גמיש קצת במחיר. תתקשרו! (עדיף אחרי 2)