ח ד ש ו ת .שנת 2008 דגם 60 SUB אופני זנב קשיח 3 חודשים,נוסע איתם כביש לעבודה(מוכר עקב מעבר לש"מ). שילדת אלומיניום קלה. בולם קדמי RST GILA 100 מ"מ עם נעילה ,27 הילוכים DEORE של SHIMANO קדמי ואחורי, חישוקים ALEXRIM כפולים עם צמיגי שטח CST 2.1 עם חומר (ג'יפה). האופניים במידה "18 = M/L גמיש במחיר אבל לא בהגזמה.