אופני AM מדהימים, בולם אחורי פוקס RP23 שנת 07, נמצא חצי שנה על האפניים. בולם קדמי: מרזוקי AM1 בולם מתכוונן 120-150 + קשיחות וריבאונד. גלגלים: חישוקי דיטרקס של מאוויק על נבות XT. ברקסים: HAYES9. כידון וסטאם: כידון טרובטיב רייז וסטאם 70 מ"מ של KCNC, גריפים ננעלים של LIZARD SKINS. הילוכים: מעביר אחורי XT, מעביר קדמי LX, שיפטרים XT ואוזן חדשה דנדשה! קראנק: חלול טרובטיב סטיילו. פדלים: שטוחים של וולגו. אוכף: WTB PURE V
מה עוד אפשר לבקש במחיר כזה? מוכן גם להחלפה מול KONA COILAIR גמיש במקצת... |
פרטים |