בולם חדש שהיה בשימוש שתי רכיבות בלבד! ללא שריטה! הבולם בצבע לבן דגם 2009.הבולמים החדשים של פוקס מגיעים עם ציר 20 אבל עם שחרור מהיר של הציר עצמו (ידית קטנה שנכנסת וננעלת לתוך הציר!) גם הנעילה של הבולם על הציר ללא ברגים, הכול נעשה עם שחרור מהיר, מדהים ונוח מאוד לפרק ולהרכיב גלגל קדמי. נמכר לאחר שנקנה עם אופניים חדשים ומוחלף לבולם עם מהלך גדול יותר. תודה על ההתעניינות. אצרף תמונה של הבולם עצמו בהמשך למעוניינים, כרגע רק תמונת קטלוג אבל למעשה זה הבולם אחד לאחד!!! |
פרטים |