אופניים במצב מצויין ,צבעם הוא כתום מבריק. האופניים נקנו אך ורק לפני חודשיים. האופניים הם זנב קשיח אגרסיבי. באופניים נוצרו השינויים הבאים:צמיגים שונו לצמיגי DESTONE2.3,דיסק קדמי הוחלף להרבה יותר טוב. האופניים במצב מצויין ביותר ובמחיר זול ביותר(גמיש) אני מנתניה שמי הוא אלעד תצרו איתי קשר מתי שרק נוח לכם!! (יש אפשרות גם לבוא לקחת מתל אביב רק לרציניים). קדימה מציאה!