אופנים בנות חצי שנה,חדשות. נכון שבאינטרנט אפשר למצוא בפחות, אבל יש לציין שהאופניים שודרגו בהרבה:
1)מעביר אחורי חדש,Shimano LX בשווי 350 שקל
2)כל ההילוכים מכוונים מחדש, כלומר עובדים נהדר
3) יש חומר נגד פנצ'רים רק זה עלה 100 שקל
4)פנמיות חדשות בלי פנצ'רים (החלפתי אחרי פנצ'ר בטיול)
אחרי שקניתי את אופניים התחרטתי אבל אחרי תיקונים ושיפורים של יותר 400 שקלים אני מרוצה מהאופניים (לא רוצה להיפרד אבל מתישהוא צריך לשדרג לדברים יותר מקצועיים)
טוב, עכשיו אני מקווה שאתם מבינים שכל מה שנעשה באופניים האלה שווה יותר ממה שהם אמורות לעלות. אני לא בנאדם שמשקר לאנשים, אני לא אגיד שלא עשיתי טיולים בשטח או שהאופניים לא נפלו אף פעם כי כל האופניים נופלות מתישהוא!!!
הקיצר: האופניים מתוחזקות במצב טוב(אפילו מצויין):
בלמי דיסק מכאניים קידמי ואחורי של TEKTRO
שילדת אלומיניום 7005 אגרסיבית קלה במיוחד (13 קילו תודה ששאלתם)
בולם קידמי RST-GILA 130 מ"מ (בולם מצויין)
צמיגי שטח עבים.
למי שמעוניין אפשר להתקשר כל יום חוץ משבת, תודה (אם אתם רוצים לראות עוד תמונות דברו איתי במייל או בטלפון. אני מאוד לחוץ למכור את האופניים... |
פרטים |