אופניים במצב מצויין שנת 07 נקנה לפני 7 חודשים היום החלפתי לאופניים ציר מרכזי חדש עלה 200 שח שימאנו מפרט:שיפטרים אליביו חדשות מעביר אחורי שימאנו דיאור חדשששש פידלים חדשים קפיץ קדמי 100 XCM SR SNTIUR גלגל קדמי חדש(הוחלף עם הציר) כסא חדש WTB עלה 120 שח מעביר קדמי שימאנו ברקסים פרו מאקס צמיגים קנדא במצב טוב מאוד
שלדה קלה וחזקה עושה הכול כולל שבילים סנגלים קפיצות פשוט לבוא לראות להתעניין לשלם ולקחת
מעוניין להחליף לאופניים ברמה יותר גבוהה
|
פרטים |