בולם במצב חדש .. בולם solo air עם כיוון ריבאונד וקשיחות. הבולם בא עם מהלך של 130mm במקום 100mm. השידרוג נעשה אצל קובי בסידן ! והבולם מתנהג מצורה מושלמת ! מגיב טוב גם לקטנות שבקטנות. אני מחפש להחליף את הבולם על בולם שיהיה טוב לסטריט או אורבן .. גם כן עד 130mm או למכור (גמיש מעט במחיר) http://www.cambriabike.com/Images/product/rockshox_tora_318_grey.jpg ככה הבולם נראה .. אותו צבע ואותו דבר ..
פרטים
מודעות נוספות של ידין מיקום בארץ:
יהודה ושומרון והסביבה
(לפי הרישום לאתר)