אופני סטריט של 243 מידה מדיום (אני 1.82 וזה מתאים לי יופי) קראנק+ציר מרכזי חדש של אטום לאב עם ספורקט אדום בולם דירט ג'מפר 3 QR20עבר טיפול בCTC בתאריך 11/11 (הוחלף שמן והרגליים של הבולם) גלגל קידמי MTX על נאבה של HOP אחורי S TYPE, צמיגים חדשים של מקסיס HOOKWARM ברקס הידראולי של דאור.