אופניים במצב מעולה, כמעט ולא ראו שטח, בעיקר בעיר, רכבתי עליהם כמה חודשים בילבד, בולם Monster (מרופד הייטב בכיסים), צמיגים של Kenda ו-Bontrager, חישוקי S-Type, מעצורים הידראולים של Haynes Nine, פדלים מוזהבים של Wellgo, גריפים של Kona עצמה, קראנקים של Truvativ, כיסא ענק מרופד, אין מותחן... עקב פרישה מהתחום.