שלדת FR שנת 2006, מצב מצויין, בולם אחורי מאניטו אחרי טיפול. לא נרכבה כבר מעל חצי שנה.
אפשרות להוספה או קבלה של כסף בהתאם.
מעוניין בהחלפה על שלדת XC או AM עדינה. אפשרי גם ש"מ וגם ז"ק.
לא צריך משהו מפוצץ רק שיהיה באותה רמה כמו ההארו. השלדה במצב טוב עם סריטות רגילות מהעמסות ומשרשרת בצ'יין-סטיי. אין דנטים ואין שום בעיה תפקודית.
יש גם בולם קדמי מאניטו סטאנס 170MM חדש-חדש להחלפה בבולם XC (יש גם הדסט למתעמקים).
לא שם תמונות, אין לי כוח. מי שירצה שיתקשר ואני אשלח לו תמונות למייל, לא חסרות.
רציניים בלבד ובלי כל מיני אופני מדבקה וכו'. הצעות מחיר גם יתקבלו לשני הרכיבים.
|
פרטים |