אופניים חדשות 2008 בנות שלושה חודשים נרכבו אולי 10 פעמים, ללא שריטה אחת אפילו!! (מוכר בגלל גיוס) שודרגו במעמד הקניה...החלקים המשודרגים הורדו מאופנים תחרות שהיו לי לפני והם:
- מעביר אחורי sram xo - שיפטרים sram xo - מעביר קדמי XT - קראנק XT חלול חדש - קסטה XT - מוט כסא קרבון
כל שאר החלקים באו על האופנים:
- בולם קדמי fox float rl עם נעילה וריבאונד - בולם אחורי fox rp2 עם נעילה וריבאונד - מעצורי דיסק הידראולים avid juicy 3 - גלגלי WTB speeddisc על נאבות של shimano
האופניים ללא שידרוגים נמכרות ב-9000 שח בחנות (במבצע) אני מוכר ב-7000 והם חדשות לגמרי...
אפשר להתקשר בכל יום בכל שעה לכל שאלה..יואב, גר ביוקנעם
|
פרטים |