אהלן, למכירה לאור פציעה מאוד טרייה שתשבית אותי מס' חודשים לא ברור.
אופני כורמולי מאוד מושקעים: מעבירים ושיפטרים סראם X9 הד-סט כריס קינג חדש קראנק XT חדש פדלים XT בולם PIKE קפיץ מהלך משתנה 95-140 עם נעילה סטם ומוט כסא תומפסון חדשים כידון איסטון עם גריפים ננעלים ODI בלמי פורמולה K18 גלגלים חדשים - חישוקי סטאן ARCH על נאבות WTB חדשים צמיגי מקסיס היי רולר חדשים אוכף פיזיק או SDG לבחירה
נמצא בהרצליה או קיסריה (על הקו).
|
פרטים |