הבולם שנת 08 הוחלפו לו האתמיל שמנים וריבונד וקשת ומאז אני לא רכבתי עליו מה שאומר שהוא חדש. אני לא ממש גמיש במחיר כי התיפול עלה לי 400שקל אבל אם אתם רצינים נוכל להרגן משהו. ויש גם כיסה לבן של מקניל שהוא חדש הזמנתי מחול ופשות הגיע לבן בימקום שחור אז אני מוכר ממכיר שהוא עלה לי שזה 170. לא גמיש