האופניים עברו טיפול גדול מאוד שעלה 390 שקל טיפול דיסק,הילוכים ובולם. גירפים odi חדשים פדלים מקוריים. כיסא מקורי. כידון לבן pry bar. מעבירים של סראם מעבירים טובים ומוקפדים. החלפתי מנוף sram x4. צמיגים kenda סטריט הורדתי מעצורים לא כולל דיסקים הקונה יקבל את כל החלקים עם קניית האופניים (אופניים חדשים+חשבונית). מעוניין בהחלפה על ספיישלהייזד פי 2 או פי 1 לא אול מאונטיין אלא הסטריט הסגולות או פי 3 או על בי אם אקס מקצועיות:fitbike/wtp ועוד... מוכן גם למכור חלקים |
פרטים |