2006 ניקנו באוגוסט 2008 . בלום אחורי 110ממ עם נעילה וריבאונד. שודרגו: מזלג TORA 302 130-85+נעילה וריבאונד,גלגלים: אחורי WTB SPEEDISC נבה SHIMANO וקידמי DT SWISS X455 נבה XT חדש. צמיגים PANARACER ו-MAXIS חדשים. ברקסים לדיסק של AVID BB5 מכני מעולים, גם אחורי וגם קידמי אני לא האמנתי שהם עובדים ככה. שאר הפריטים מקוריים. אופניים במצב חדש שווה לראות.(נמכר עקב מעבר לפרירייד)