| בניי שנה וחציבמצב חדש לגמריי אופניי אול מאומטיין ושבילים.. היו 4 פעמים בשטח ונסעו עוד 30 קמ בעיר ונראות ככה בולם קידמי רוק שוק רבולשיין 140 קומפרסייהה ריבואנד ננעל.. דומה לפוקוס ולדעתי עולה עליו.. מאחורה רוק שוק ריבואנד.. שיפטרים. נאבות מעביר אחורי וקדמי וברקס הידראולים כולם שימנו lx האופניים נעודו לאולמאוטיין גם שבילים וגם מעבר מתכוננות בין 4.7 ל5.7 אינץ . שיטת קראנק פריי דרייב(קראנק צף) למניעת בובינג .. לרצניים . כמעט ולא גמיש במחיר זכו באחת השנים לאופניי השנה |
פרטים |