אופניים מדהימים!, עושים הכל מXC ועד FR ! שיפטרים XT, מעביר קדמי XT, מעביר אחורי XT, קראנק חלול XT, שרשרת חדשה XT, קסטה XT. ברקסים אוויד ג'וסי 5, גלגלים DT SWISS. בולם קדמי רוק-שוקס פייק מהלך משתנה 90-140 מ"מ. בולם אחורי פוקס RP3, ניקנו לפני כשנתיים (היו בשימוש רק 4 פעמים, עברתי לאופני קרבון HARD TALE). האופניים במצב ח-ד-ש!!! עלו לי 11,800. יש עדיין אחריות לשנתיים וחצי.