סט גלגלים שירד מהאופניים האלה: http://www.fisherbikes.com/bike/model/ferrous-29/detail הגלגלים בני שלושה חודשים (כחדשים ממהנדס!) ונרכבים רק XC. עם רצועות טיובלס ווונטילים של Bontrager. אם את מעוניינת, אני יכול למכור עם הצמיגים - Bontrager Jones XR אחורי וArdent קדמי ב1400, בשיטת "שלם ורכב"