אופניים במצב מעולה שמורות מאוד, שנת ,2008 לא עברו הרבה נסיעות, משודרגות בהרבה כסף , שני צמיגים מעולה PNARACER ו-TRAILBEER (התמונה לא עדכנית לגביי השדרוגים) כידון חדש של SIC RACE איכותי ופדלים פלאט למי שרוצה AM קל עד אגרסיבי.... ***************גמיש*****************