אופניים במצב מעולה שמורות מאוד, שנת ,2008 לא עברו הרבה נסיעות, משודרגות בהרבה כסף , שני צמיגים מעולה PNARACER ו-TRAILBEER, כידון חדש של SIC RACE איכותי ופדלים פלאט למי שרוצה AM קל עד אגרסיבי.... ***************גמיש***************** תמונות של האופניים- 1- http://up47.siz.co.il/up1/z0nuztknzg3z.jpg 2- http://up39.siz.co.il/up3/yjjm5zydzmwh.jpg 3- http://up32.siz.co.il/up3/2ljzyxymnwmt.jpg