yeti asx שנת 2008.שמורות מאוד מאוד. שילדה במצב חדש לחלוטין 7.1 אינץ או 6.4 לבחירה, פוקס dhx5 מאחור ומרזוקי 66 שנת 2008 180 מ"מ מלפנים.נירכבו רק במרכז מיר"ב. ברקסים מגורה גוסטב 4 בוכנות באחריות לעוד 3 וחצי שנים.זהו אחד הברקסים החזקים שיש. כל חלקי האופניים מהיצרנים המובילים, גלגלים בבניה ונבה אחורית לאחר טיפול.מחיר אחרון, נמכרות בגלל שאני לא רוכב.