אופניים מושקעות....נמכרות עקב גיוס לצערי..... גלגלים דה בומב רייסינג,צמיגים חדשים של maxxis. מעצורים הידראולים שימנוlx בולם קידמי מרזוקי 66rc2x.בולם אחורי חדש נקנה לפני שבוע[fox dhx5.0 כסא של AZONIC כסא מהגדולים מושלם לפריי רייד ודאון היל...מעביר אחורי סראם x7.... האופניים עברו בזמן האחרון השקעה ענקית...ונמכרות עקב הקדמה של הגיוס..לעוד פרטים ניתן להתקשר. אני מראשון לציון תמונות ישלחו לרציניים באייסי או באימייל |
פרטים |