אופני כביש מדהימות במצב דנדש. אחרי חודש וחצי רכיבה בלבד! אחרי יותר משנה בצבא הבנתי שאני כנראה לא ארכב בקרוב, ובטח שאני לא צריך אופניים כאלו. מערכת סראם פורס קרבון מלאה! גלגלי מאוויק קסריום ES! מוט כיסא FSA קרבון+כיסא SLR ועוד! במצב חדש! כמעט ולא נרכבו, שוכבות בחדר מיותמות =\