אופניים במצב חדש !! עם בולם קדמי 66 R C של מרזוקי עם צי 20 מ"מ גלגל קידמי בניעה עצמית על נבה סנט. בולם אחורי פוקס DHX 5. מערכת הילוכים XT-LX שפטרים XT. נבה אחורית חדשה עם ציר 12 מ"מ שחרור מהיר של רוק שוקס. הד-צת של ריספיס קרנק FSA. אופניים מתופלים בחננות במצב מכני טוב עם צמיגי טיובלס צמיג אחורי חדש. (נמצעים בחנות רוזן מינץ קסטרא אפשרות לתשלומים )