בצער רב אני נאלץ למכור את האס טי פי שלי עקב חוסר שימוש,פרטים:שילדה STP1 2007,בולם דריט גאמפר 2 2004 עובד מצוין,ברקס אחורי הייז9 עובד מצוין,מערכת הנעה סינגל ספיד שרשרת אף פעם לא נפלה! שרשרת BMX חזקה,כידון סטם קראנק הוזפלט,פדלים קונה כיסא דירט DMR גלגל אחרוי גאנט דה בומב נאבה רינגל הובה עולה בארץ 800 שקל גלגל קידמי ציר 20 חישוק דיץ וויץ. סכ"ה אופניים מושקעות מצוינות לדירט\סטריט אני לוחם ולכן אין לי זמן לירכב עליהם... |
פרטים |