אופני אורבן של חברת kona האופניים חדשות מהחברה נקנו לפני חודשיים וחצי מהחנות יש קבלות ויש גם אחריות.בולם קדמי-Marzocchi dirt jumper 4 מעביר-shimano altus ברקסים-hayes mx4 .צמיגים מיוחדים עיר-ושטח של-wtb graffiti 2.2 עלו 600 שקל.קראנק-alphadrive .הוחלפו גם גריפים חדשים ועוד.....האופניים נקנו בחנות רוכבים בירושלים אצל מאיר