אופני זנב קשיח ( כרגע בתצורת סינגל ספיד - הילוך בודד ) נקנו ב- 02/09 מצב מעולה , צמיגים חדשים (מקסיס טיובלס ביתי ) גלג"ש קדמי 32 אחורי 17 מזלג רוק שוק 100 מ"מ ,מעצורי דיסק הידראולים . שמורות ויפות . (ניתן להחזיר את האופניים להילוכים בעלות לא גבוהה ) .