אופניים כחדשות נקנו לפני שנה מגיעות עם ספידומטר ויש עוד שיפורים שאני הוספתי:רפידות חדשות לגמרי בדיסק האחורי,בולם מרכזי חדש,שרשרת חדשה+כמה חוליות רזרביות,פנימית דאונהיל עם חומר נגד פנצ'רים מאחורה וממוגנת בעוד שני פסי גומי משני צדדיה וכיסא נוח מאד של WTB בקיצור אופניים מעולות ששוות את הכסף..ואני גמיש במחיר!(בתמונה הם קצת מלוכלכות..(אחרי רכיבה קצרה)