שלדת קמיליון מטורפת קלה זריזה וקרבית - בולם AM1 של מרזוקי 150 אוויר קל ונעים אחרי טיפול , מערכות פול DEORE , גלגלים : קדמי נאבה ספשלייזד מייסבים סגורים חישוק רינו לייט שפיצים וויל סמיט , אחורי : נאבה נובטק חישוק רינו לייט שפיצים וויל סמיט , הגלגלים נבנו אצל אסף ממצמן ביל"ו חזקים בטירוף . בנוסף האופניים מעוצבות בגוונים של אדום ולבן (מובילי מעצור אדומים סטם אדם בולם קדמי אדום וכידון לבן) מי שקונה את האופניים יקבל מגני פוקס לאונץ' לרגליים אם רק ירצה :) , אני עושה תרגילי גמישות כל בוקר אבל עדיין לא מצליח לעשות שפגט . אבל זורם. |
פרטים |