טוב ... בקיצור אופניים אגרסיביות ביותר עם זווית קרבית ביותר אך עדיין עולות עליות יופי ובירידה תענוג . בהרחבה : גלגלים נאבות סיינט 2008 על חישוקי מאוויק 729 פרי רייד חזקים בטירוווףף , בולם קדמי פוקס ואנילה 160 2009 , בולם אחורי DHX 5 קפיץ 2009 , מעצורים הייז ניין , כידון פלאנט X DH , שרשרת XTR חדשה קסטה XT חדשה. בקיצור באמת אופניים מושקעות וחזקות למי שאוהב לעשות סינגלים ארץ ישראליים וגם חייב לעבור כל דרוף או מדף קטן . ד"א טיובלס בשני הגלגלים עם צמיגי מיניון 2PLY אחורי וקדמי כמובן. אין לי תמונה עדכנית של האופניים רציניים שלחו מייל או תתקשרו ואני ישלח לכם צ'יק צ'ק . ביי שבוע טוב. |
פרטים |