הוספתי לאופניים כיסא אוכף מרידה בשווי 90 ש''ח + משאבת אלומניום של BETO עם מד לחץ. הפנימיות ממולאות בחומר נגד פנצ'רים. יש אפשרות גם לקדסה של BELL ושמן של מוטורוקס. נסעתי עם האופניים אולי 4 פעמים.יש קבלה מרוזן. + אחריות לעוד 9 חודשים . נסעתי על האופניים 4 פעמים בסך הכול. מתוכן נסיעת שטח קצרה פעם אחת.