פינוי מוסך! לאחר זוגות רבים של אופני קצה שעברו אצלי, לאחר שנים שבהם ויתרתי לפעמים על אוכל כדי לקנות חלקים לאופניים, עכשיו ההזדמנות שלכם לקנות בזול את מה שעלה לי ביוקר! כל החלקים ברמה גבוהה, אני לא קונה חלקים זולים מפנצ'ריות.
צמיגים - כל הצמיגים קוולר מתקפל במצב טוב: ---------- INTENSE SYSTEM 4 2.25 / לצמיג 100 80 לצמיג \2.1 CONTINENTAL LEAD / VAPOR 70 לצמיג \2.1 RICHEY Z-MAX
כידון BONTRAGER מירוץ XC ישר: 80
גלג"שים לקראנק במצב מלוקק ללא שחיקה בשינים: גלג"ש גדול + קטן 4 ברגים, מתאים לשימאנו, רייס-פייס וכו' - 70 לגלג"ש גדול, 30 לקטן
למבינים! פדלים בלתי ניתנים להשמדה SHIMANO DX 646 בקופסה המקורית - 200 (מחיר מקורי 650!)
רוטורים שלא הורכבו או שהיו בשימוש לזמן קצר - 160 מ"מ HAYES, FORMULA, SHIMANO 50 לרוטור! רבע מחיר!
מכנס רכיבה עם ריפוד - היה בשימוש כ-2 רכיבות (וכובס כמובן...) - 75 ש"ח (נקנה ב180)
ועוד חלקים ואיבזורים שונים: גריפים LOCK ON, קרניים, אוכפים, מוטות כסא, קסדות, מנשא לסלולרי לרכיבות ארוכות ועוד, ועוד....
המחירים אינם גמישים אבל אני אתן הנחה של 20% ופנימית מתנה למי שיקנה מעל 200 ש"ח.
(אני לא חנות למי שלא הבין, מדובר על מוסך ביתי...)
נא לא לשלוח הודעות באתר או במייל אלא רק לסלולרי. נמצא בת"א |
פרטים |