טוב אז בצער רב... אני מוכר את הבייק שלי. רכבתי עליהם 3 וחצי חודשים,ואני מוכר כי אני חייב כסף בדחיפות ! מצב מעולה אמממממממ טוב אז מפרט: שילדה:FIT PRO TRAIL (משולש קדמי-כרומולי) + עם אחריות קראנקים-fit אטומים(ההכי טובים של פיט) + עם אחריות מזלג-Odyssey Dirt Classic fork (ציר עבה) כידון-FIT +עם אחריות צמיגים-אחורי-Odyssey Dirt Path P-Lyte קדמי-Fit Bikes FAF folding גלגלים-של הפיט קומפלט מצב טוב מאוד-אחורי עם נאבת קאסט עם דרייבר 9,וקדמי ציר עבה. פדלים-Odyssey Twisted PC pedals גריפים-Primo-Cory martnezi וברצינות ... אופניים bmx איכותיות ממש נוחות,חזקות יחסית,קלות(12 ק"ג),יפות,וזולות !!!!!!!!!!! לפרטים נוספים:0528590570 מסנג'ר:[email protected]
תמונות : http://img517.imageshack.us/img517/4403/fit1zu1.jpg http://img411.imageshack.us/img411/4615/fit2dz4.jpg |
פרטים |