למכירה אופניים במצב חדש לגמרי נקנו ב 11.09 ! בקושי נרכבו עקב חוסר זמן ועכשיו אני נכנס ללימודים אז בכלל לא יהיה זמן לרכב. אופני FR-4X-SS ו XC אפילו. שודרגו בבולם קדמי פוקס טאלאס 36 RC2 ברקסים SLX צמיג אחורי מקסיס מניון 2PLY כסא של ספאנק וצ'ין גאיד של בלאק ספייר.
מחירון של האופניים 9 ומשהו .. ועוד כל השידרוגים. כמובן דורש הרבה פחות. האופניים במצב חדש לחלוטין ובלי דנטים או כל דבר מזיק אחר. מפרט מלא: שילדה מידה M-17 אני גובה 1.80 בולם קדמי: טאלאס 36 RC2 בולם אחורי: פוקס פלואט R גלגלים: WTB דואל דיוטי FR צבועים ללבן מעביר אחורי: XT שדאו שיפטרים דאור צ'יין גאיד פדלים:פלאטים של קונה או קליטים של שימנו צמיגים: אחורי מקסיס מניון DH R 2 PLY וקדמי WTB WeirWolf 2.3 קידון 710mm של syncros וסטם גם של syncros 50mm בקיצור .. אופניים מדהימות שיכולות להיות על הצד XC בזכות הבולם .. ועל הצד האגרסיבי (בולם 150-110mm) לא לחוץ למכור .. פתוח להצעות. |
פרטים |