אופניים במצב מצויין, של אבא שלי שרוכב רק על שבילים, XC רגוע. נקנו לפני שנה+ בחנות "ציודים". צמיגים חדשים + מתקן לבקבוק + ספידומטר. אוזן ספייר תימסר לקונה ללא תוספת תשלום. האופניים עומדות כחצי שנה ומחכות לקונה המאושר בעקבות קניית זוג חדש. חייבות להימכר