אופניים ממש חזקות אני רכעבתי עליהם אולי אזה שנה והם עומדות לי סתם במחסן מפרט:שלדה:WTP nova 2009 blak 20.4/5'' the best מזלג:complet סטם:slat באר(כידון):Primo לא זוכר ת'דגם גריפים: סגול ODI LONGNECK Grips ידית ברקס: Odyssey כבל ברקס: Odyssey ברקס: לא יודע כנראה קומפלט קראנק:MADERA PROTOCOL 3 PIECE CRANKS ספרוקט:slat שרשרת: KMC 410H פדאלים:Odyssey Twisted Plastic Pedals סגול גלגלים:קידמי:נבאה slat על primo אחורי:נבאה shimanoX על Xrim פגים(רגליות):Odyssey J PEG צמיגים: CST race bmx
אופניים ממש פצצה שוות את המחיר (גמיש) מוכר עקב פציעה ופרישה |
פרטים |