שילדה שנת 2009 6.7 אינצ' מהלך מפרט: מרזוקי 66 אחרי טיפול בולם אחורי רוקשוקס ויוויד 5.1 קראנק SAINT ברקסים SAINT החדשים 2010 גלגלים DABOMB חדשים שניהם עם נאבות של QUAD מעבירים SRAM X7 שיפטרים X7 גריפים של SUN.....אופניים במצב חדש מוכר עקב מעבר לדאונהיל ניתן גם להחליף ראש בראש על אופני דאונהיל באותו מצב