בצער רב מוכר את ה-אופן ! morewood izimu dh - שלדה dhx 5 - עבר טיפול ב-18/03/11 fox 40 rc 2 - עבר טיפול ב-18/03/11 shimano saint - ברקסים דיסקים חדשים של A2z מ"מ 203 פדלים פלאט של וולגו או קליטים 647 של שימאנו קראנק הולזפלר עם פלטה זהב של סיקספאק 38 שיניים ציין גייד של גאמוט לבן מערכת הילוכים סראם שיפטר בן שבועיים איקס 9 מעביר איקס 7 קצר גם בן שבועיים קסטת דאונהיל של סראם 970 11-26 שרשרת איקס טי halo sas & da bomb גלגלים 20מ"מ 150*12 אחורי fun fatboy 785mm rais 19mm- כידון bbb - מושב bontrager - מוט כיסא 30.9 headset - canecreek xx 1.5 הוחלפו מיסבים בתחילת שנה נשאר להחליף רק את הונטיל וכל החלקים הם חלקי קצה חח האופניים מידה שורט הוחלפו מיסבים ב-18/03/11 ועוד המון המון חלקים מעולים מי שמכיר אותי יודע איך האופניים שמורות בנוסף אפשר החלפה על מבוזי או בוטלרוקט או משהו בסגנון |
פרטים |