| אופני NORCO ATOMIK חדשות נרכבו במשך שבועיים פעם אחת בשטח והשאר בתוך העיר השידרוגים שעשיתי הם:אקסטרה ג´יפה בשני הגלגלים,ברקסים (4 בוכנות)AVID CODE 5,וקראנק חדש של טרובטיב בצבע לבן עם באשגרד לבן האופניים במצב חדש הבאתי אותם מחו´´ל ,האופניים שנת 2009 אך קיבלתי אותם לפני כשבועיים כי הם התעכבו במכס הרבה זמן.(נ.ב.=עד כמה שידוע לי האופניים האלה ספציפית (2009)לא נמכרו בארץ ולא יובאו לארץ כך שאלה אופניים יחודיות,לא לשלוח מיילים,רק להיתקשר או לשלוח הודעות באתר הרים.תודה. נ.ב. כל השדרוגים שנעשו לא בתמונה.(לעוד תמונות אפשר להתקשר)הצביעה של האופניים מיוחדת ונדירה זוהי צביעה שלאחריה השלדה עוברת סוג של חשמול במים שגורם להבלטת הצבע לבחוץ ומראה חייתי יותר. אז יאללה תציעו מחירים.מעוניין גם בהחלפות כמעט על כל דבר. |
פרטים |