מציאה!! אופניי דירט ופארק מטורפווות.. קניתי אופניי קםיצות וההורים שלי בסוף לא הרשו לי לקפוץ. האופניים במצב חדש חוץ מסריטות אין כלום סינגל ספיד חדש לגמרי לפני פחות משבוע סטם חדש הבולם של מרזוקי שנת 2010 שינתי לו את המזלג העליון לכרומולי עלה לי המון כסף... בקיצור אופניים ששות כל גרוש בחיים לא עשיתי להם יישור של שמניות גלגלים סטריט כפולים וגם צמיגי סטריט... מוכר בצער כי אני לא רוכב עליהם ***גמיש במחיר*** |
פרטים |