אופניים מסיביות סוסות לדירט נירכבו 3 חודשים (מוכר עקב מעבר סיגנון). האופנים במצב חדש לגמרי ללא שריטות ביכלל!!!!! בולם חדש!(נישבר הקודם). מיפרט:
שילדה: סקוט ולטייג YZ 0.2.
סטם +כידון :truvativ
ברקסים: הידראולים של tektro
גלגלים: alex rims fr 30 חזק וקל ממש!
צמיגים: schwalbe table top
כיסא: bonreger חדש!
בולם: marazoki dirt jumper 3 חדש!!!!!!!!
קראנקים: samox crmo של בי אם אקס חזקים בטירוף וגם ממש קלים!
פדלים: welgo לבנים עם אחיזה מטורפת!!!!!
שרשרת: kmc z510
אופנים חזקות וממש טובות ונוכות לדירט (ליקראת החורף!) עלו לי חדשות 3200 שקל! ניקנו אצל מייקבייק בקידרון.
אופנים פצצה למתחילים ולמיתקדמים שמעוניינים במיפלצט קלה נוחה וכיפית בטירוף!!!!! שורדות בכול! אני מוכר עקב מעבר לbmx! מחיר נמוך ביותר!!!
לתמונות יש ליפנות ב אימייל!!! |
פרטים |