לא גמיש .לאחר מחשבה קצרה וביקוש רב החלטתי להעלות את המחיר המבוקש.זאת לא טעות.אופניים שנרכשו לפני כ3 שנים דגם 2010 חדשות לחלוטין.שלדה מדהימה אופני בוטיק עם מנגנון ה VPP דור 2.מזלג FOX TALAS RLC מהלך משתנה 100-120-140 עם מנגנון ה FIT של 2010.FULL XTR. גלגלים של MAVIC CROSSMAX ST חדשיםטיובלס.כידון ומוט כסא קרבון FSA K FORCE ו WCS RITCHEY .מושב SELLE ITALIA SLR.לצערי מירב הזמן שלי מוקדש לאופני כביש.משקל יבש 11.7 ק"ג חדשים עלו 35000 ש"ח |
פרטים |