קניתי לפני שנה וחצי כמו חדשים, התלהבתי, אבל האופניים קטנים לי. שמורים במצב חדש לחלוטין. מערכות מקוריות: בולם קדמי Fox Talas, בולם אחורי סקוט אקווילייזר 2, מעצורים Avid 5 (דיסק הידראולי כמובן), שיפטרים XT, שליטה על הבולמים מהכידון, גלגלים DT swiss 4650, צמיגי שטח אחיזה גבוהה 26/2.35 Kenda nevegal. האופניים מתאימים לרוכב בגובה 175-180. מפנקים את הרוכב, קלים, נוחים ויעילים ביותר, יציבים להפליא.