אני חובב אמיתי של טבע , טיולי אופנים , ג'יפים... קמפינג והכי כייף זה לארגן ולפתוח טיולים . שואף להגשים ולרכב את שביל ישראל במלואו. ואחרי זה סובב ירח מה אומרים ? להמשיך לארגן ולפתוח טיולים ולרכב לאורכה ורוחבה של ישראל ואולי בעתיד גם מחוץ לגבולותינו. קבוצה בגרופי: http://www.groopy.co.il/groupinfo.aspx?gid=1061