הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


פורומים > חיפוש

חיפוש תגובות משתמש ביד שניה

   
יד שניה  סקירות מוצרים  פורומים
נושאים על ידי פורסם ב
לדיון... עם תוכן  פוצצת עיסקה בשביל 50 שקל? לחץ\י לפרטי משתמש  גב רוזנטל 6/11/2007 7:54:00 PM
לדיון... עם תוכן  בדיוק מודעה מתחת.. לחץ\י לפרטי משתמש  גב רוזנטל 1/24/2007 2:47:00 PM
לדיון... עם תוכן  אחחח... כואב כמה שהדבר הזה יפה.. לחץ\י לפרטי משתמש  גב רוזנטל 1/22/2007 10:26:00 PM
לדיון... עם תוכן  יש תמונה? לחץ\י לפרטי משתמש  גב רוזנטל 1/10/2007 9:55:00 PM
לדיון... עם תוכן  מאיפה אתה? לחץ\י לפרטי משתמש  גב רוזנטל 12/24/2006 4:04:00 PM
לדיון... עם תוכן  זה רק שילדה... לחץ\י לפרטי משתמש  גב רוזנטל 10/28/2006 1:31:00 AM
לדיון... עם תוכן  מעוניין למכור את הברקס דאור? לחץ\י לפרטי משתמש  גב רוזנטל 2/22/2006 6:49:00 PM
לדיון... עם תוכן  יש לך טעות, המתלה האחורי הוא 5-6 אינץ´. לחץ\י לפרטי משתמש  גב רוזנטל 2/14/2006 10:07:00 PM
לדיון... עם תוכן  מה אורך הסטירר? מאיפה אתה והאם אתה גמיש במחיר? לחץ\י לפרטי משתמש  גב רוזנטל 1/26/2006 9:57:00 PM
לדיון... עם תוכן  על איזה נאבות הגלגלים בנויים, ומאיפה אתה? לחץ\י לפרטי משתמש  גב רוזנטל 1/4/2006 5:50:00 PM
לדיון... עם תוכן  אופטימי עם המחיר.. אהה? לחץ\י לפרטי משתמש  גב רוזנטל 9/27/2005 10:03:00 PM
לדיון... עם תוכן  רק שילדה אחי... במצב חדש! שווה! לחץ\י לפרטי משתמש  גב רוזנטל 9/27/2005 7:49:00 PM
לדיון... עם תוכן  תסביר איך זה נאבה 20 מ"מ אם יש לך X2...... לחץ\י לפרטי משתמש  גב רוזנטל 9/25/2005 10:14:00 PM
לדיון... עם תוכן  תן קצת פרטים. לחץ\י לפרטי משתמש  גב רוזנטל 9/6/2005 5:24:00 PM
לדיון... עם תוכן  אתה נורמלי?! רק הבולם פה שווה 3000 לפחות... לחץ\י לפרטי משתמש  גב רוזנטל 8/31/2005 3:39:00 PM
לדיון... עם תוכן  אתה מדבר רק על שילדה? לחץ\י לפרטי משתמש  גב רוזנטל 8/19/2005 7:01:00 PM
לדיון... עם תוכן  עולה 1800... לחץ\י לפרטי משתמש  גב רוזנטל 8/14/2005 1:17:00 PM
לדיון... עם תוכן  חדש עולה 1800 בדיוק... לחץ\י לפרטי משתמש  גב רוזנטל 8/14/2005 1:19:00 AM
לדיון... עם תוכן  מה אתה מטומטם? לחץ\י לפרטי משתמש  גב רוזנטל 8/3/2005 10:22:00 AM
לדיון... עם תוכן  הבעיה היא לחץ\י לפרטי משתמש  גב רוזנטל 8/2/2005 11:53:00 PM
לדיון... עם תוכן  אז תעשה טובה ותפסיק לזיין כבר ת´שכל לחץ\י לפרטי משתמש  גב רוזנטל 8/2/2005 10:21:00 PM
לדיון... עם תוכן  תקשיב, לחץ\י לפרטי משתמש  גב רוזנטל 8/1/2005 11:24:00 PM
לדיון... עם תוכן  סליחה זה היה למתן לחץ\י לפרטי משתמש  גב רוזנטל 8/1/2005 2:27:00 PM
לדיון... עם תוכן  תעשה טובה ושמור את ההערות המפגרות שלך לעצמך. לחץ\י לפרטי משתמש  גב רוזנטל 8/1/2005 2:26:00 PM
לדיון... עם תוכן  פחחח 3500?! לחץ\י לפרטי משתמש  גב רוזנטל 7/31/2005 1:04:00 AM
לדיון... עם תוכן  עדיין אקטולי? לחץ\י לפרטי משתמש  גב רוזנטל 7/16/2005 8:23:00 PM
לדיון... עם תוכן  אממ.. לחץ\י לפרטי משתמש  גב רוזנטל 7/8/2005 4:22:00 PM



[ ]

בפורום זה יש: 27 הודעות








––––– אודות הרים  –––  יצירת קשר  ––––  רשימת הדיוור  ––––  תנאי שימוש


אתר הרים הוקם על ידי דרור סופר כפרוייקט קהילתי ללא מטרות רווח
בשנת 2010 האתר עבר למצב "טייס אוטומטי" וככזה הוא אינו מתוחזק באופן עקבי
הוצאות תחזוקת האתר באדיבות אומניבייס בע"מ 2001 - 2026

הצהרת נגישות