הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


פורומים > חיפוש

חיפוש תגובות משתמש ביד שניה

   
יד שניה  סקירות מוצרים  פורומים
נושאים על ידי פורסם ב
לדיון... עם תוכן  שנתיים וחצי? לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 6/6/2009 1:45:00 PM
לדיון... עם תוכן  השנה הוא שופר לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 6/4/2007 10:06:00 PM
לדיון... עם תוכן  אפשרות לשלדה בלבד. לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 1/1/2007 6:43:00 PM
לדיון... עם תוכן  סטירר ארוך. לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 11/1/2006 6:06:00 PM
לדיון... עם תוכן  רוצה 400? לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 10/14/2006 11:55:00 PM
לדיון... עם תוכן  כמה על הקידמי ללא צמיג? לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 10/14/2006 9:22:00 PM
לדיון... עם תוכן  תודה על המעבירים. לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 10/14/2006 4:11:00 AM
לדיון... עם תוכן  איזה חלקים אתה צריך? לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 10/13/2006 10:28:00 PM
לדיון... עם תוכן  משקל? לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 10/8/2006 4:16:00 PM
לדיון... עם תוכן  קיבלת את המסר שלי אלייך עם הטלפון? לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 8/24/2006 12:14:00 AM
לדיון... עם תוכן  יש מצב רק לאחורי? לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 8/23/2006 12:14:00 AM
לדיון... עם תוכן  טל ממיה מוכר אחד כזה במצב חדש לגמרי . לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 8/22/2006 6:59:00 PM
לדיון... עם תוכן  צודק. לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 8/14/2006 9:24:00 PM
לדיון... עם תוכן  קידמי. לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 8/7/2006 11:13:00 PM
לדיון... עם תוכן  לא, תודה. לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 6/21/2006 10:43:00 PM
לדיון... עם תוכן  המחיר ירד!!! לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 6/12/2006 10:01:00 PM
לדיון... עם תוכן  7" מהלך. לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 5/11/2006 4:21:00 PM
לדיון... עם תוכן  שים מפרט מלא לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 5/3/2006 4:08:00 PM
לדיון... עם תוכן  שנה? לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 4/28/2006 6:20:00 PM
לדיון... עם תוכן  כמה אתה רוצה על האופניים? לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 4/23/2006 5:22:00 PM
לדיון... עם תוכן  אקטואלי עוד? שלחתי לך הצעה בפרטי. לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 4/18/2006 4:49:00 PM
לדיון... עם תוכן  ציר 20? לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 4/15/2006 8:21:00 PM
לדיון... עם תוכן  אקטואלי? לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 4/13/2006 11:52:00 PM
לדיון... עם תוכן  היי דיברתי איתך בקשר למידה של הציר. לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 3/26/2006 8:17:00 PM
לדיון... עם תוכן  יש לי סיבה... לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 3/25/2006 10:11:00 AM
לדיון... עם תוכן  הבולם ציר 20 מ"מ ואני מפ"ת. דחוףףף לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 3/24/2006 6:32:00 PM
לדיון... עם תוכן  אני כרגע בשלבי מכירה של הבולם שלי. לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 3/24/2006 6:27:00 PM
לדיון... עם תוכן  הבולם מורכב כרגע על אופניים שניתן יהיה לנסות לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 3/22/2006 12:57:00 PM
לדיון... עם תוכן  אולי 8000, 8500. לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 3/4/2006 6:27:00 PM
לדיון... עם תוכן  שכחתי לציין, המחיר גמיש לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 2/25/2006 6:45:00 PM
לדיון... עם תוכן  שנה? איזה כיוונונים יש לבולם? לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 2/23/2006 10:23:00 PM
לדיון... עם תוכן  אם אתה מעוניין אז תענה לשיחות לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 2/23/2006 10:21:00 PM
לדיון... עם תוכן  ברור. לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 2/23/2006 10:10:00 PM
לדיון... עם תוכן  אבל למה באופניים ולא בחלק של גלגלים? לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 2/19/2006 10:34:00 PM
לדיון... עם תוכן  אחי זה ברקס קידמי. לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 2/17/2006 9:52:00 PM
לדיון... עם תוכן  גם לי יש נאבה בשבילך. לחץ\י לפרטי משתמש  יגאל סיגל 2/17/2006 9:08:00 PM



[ ]

בפורום זה יש: 36 הודעות








––––– אודות הרים  –––  יצירת קשר  ––––  רשימת הדיוור  ––––  תנאי שימוש


אתר הרים הוקם על ידי דרור סופר כפרוייקט קהילתי ללא מטרות רווח
בשנת 2010 האתר עבר למצב "טייס אוטומטי" וככזה הוא אינו מתוחזק באופן עקבי
הוצאות תחזוקת האתר באדיבות אומניבייס בע"מ 2001 - 2026

הצהרת נגישות