הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


פורומים > חיפוש

חיפוש תגובות משתמש ביד שניה

   
יד שניה  סקירות מוצרים  פורומים
נושאים על ידי פורסם ב
לדיון... עם תוכן  מצטער רק סט קומפלט לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 10/18/2005 1:56:00 PM
לדיון... עם תוכן  שלח תמונה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 9/7/2005 10:44:00 PM
לדיון... עם תוכן  איזה קוטר? איזה אורך? לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 9/4/2005 4:30:00 PM
לדיון... עם תוכן  האם עדיין למכירה - אם כן תתקשר 0528-889124 לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 9/2/2005 1:23:00 AM
לדיון... עם תוכן  אפשר לראות תמונות מעודכנות כנסו: לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 8/27/2005 3:53:00 PM
לדיון... עם תוכן  זה תלוי במפרט אפשר להגיע לאופניים קומפלט מ-7500 ,, לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 8/27/2005 11:05:00 AM
לדיון... עם תוכן  שלדה לבד 4500 ש"ח - כנס לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 8/26/2005 10:44:00 AM
לדיון... עם תוכן  אם אתה לא יודע מה זה הקלר אל תשלח סתם הודעות לקלקל לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 8/26/2005 12:16:00 AM
לדיון... עם תוכן  השלדה הינה שנת 2003 רוב החלקים 2004-2005. לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 8/19/2005 10:48:00 AM
לדיון... עם תוכן  אני מעדיף DJ ודומיו אבל אפשר לשקול - כמה אתה רוצה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 8/10/2005 9:49:00 AM
לדיון... עם תוכן  אם יש לך בולם FOX טרילוג´יק 100 אז אין בעייה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 7/10/2005 10:17:00 AM
לדיון... עם תוכן  כנס לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 6/28/2005 10:25:00 PM
לדיון... עם תוכן  מי שבאמת רציני נא להתקשר לטלפון - תודה אייל לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 6/26/2005 8:40:00 PM
לדיון... עם תוכן  סטירר רגיל (סטנדרטי) המתאים לכל אופניים לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 6/26/2005 1:27:00 PM
לדיון... עם תוכן  גם כתוב וגם רואים בתמונה - ציר רגיל - לא ציר 1.5 לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 6/26/2005 1:16:00 PM
לדיון... עם תוכן  לא תודה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 6/20/2005 11:35:00 AM
לדיון... עם תוכן  אם השלדה מגיעה עם RP3 אני מוכן לתת עבורה 2000 לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 6/13/2005 11:03:00 PM
לדיון... עם תוכן  יאקוזה אניקי חדשות 3000 ש"ח - אפשרות לבולם שרמן... לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 6/9/2005 8:19:00 AM
לדיון... עם תוכן  יאקוזה אג´יקי חדשות - 3500 ש"ח - אפשר גם רק שלדה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 5/21/2005 9:07:00 PM
לדיון... עם תוכן  מה ב-2700? לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 5/13/2005 11:12:00 PM
לדיון... עם תוכן  אופניים ע"פ מפרט מקורי - 3500 ש"ח. - אופניים עם כנ לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 5/12/2005 2:14:00 PM
לדיון... עם תוכן  האופניים מידה קטנה - 15" מ- מטר וחצי עד 1.75 גובה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 5/11/2005 5:21:00 PM
לדיון... עם תוכן  אם היית רוכב DH היית מבין שהרבה יותר כייף עם - כנס לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 5/9/2005 9:29:00 PM
לדיון... עם תוכן  למה אתה מציק? לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 5/8/2005 11:58:00 PM
לדיון... עם תוכן  ערך של סטירר 1/8"1 הוא פי שניים מ-5."1 -אפשר לדבר לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 5/6/2005 6:06:00 PM
לדיון... עם תוכן  כן תתקשר (יש לי שניים) לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 5/6/2005 1:43:00 PM
לדיון... עם תוכן  אפשר לדבר על זה תתקשר אלי בערב לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 5/6/2005 1:42:00 PM
לדיון... עם תוכן  חברה לא להציק זה המחיר ועם שרמן 150 המחיר 4500 לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 5/5/2005 11:20:00 PM
לדיון... עם תוכן  אולי קורקינט במחיר הזה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 5/5/2005 11:16:00 PM
לדיון... עם תוכן  לא - אני פשוט אחליף מידה ל-M האופניים האלו לא נפלו לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 5/5/2005 10:03:00 PM
לדיון... עם תוכן  תבדוק לפני שאתה כותב, הדגם הפשוט עולה ככה ואם תרצה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 4/30/2005 10:42:00 PM
לדיון... עם תוכן  http://www.harim.co.il/Yad2/MarketViewItem.asp?ID= לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 4/27/2005 7:30:00 PM
לדיון... עם תוכן  תשאיר את הדיסקים אצלך וההצעה שלי עדיין 300 לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 4/10/2005 9:21:00 PM
לדיון... עם תוכן  300 ש"ח אם כן תתקשר 0528889124 לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 4/9/2005 10:57:00 PM
לדיון... עם תוכן  חברה מי שרציני שייתקשר - תודה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 3/31/2005 9:51:00 PM
לדיון... עם תוכן  מארס 2002 במצב טוב 0528889124 לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 3/29/2005 10:23:00 PM
לדיון... עם תוכן  EXR PRO 120 או EXR SUPRA 120 לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 3/8/2005 10:10:00 PM
לדיון... עם תוכן  דיברנו בטלפון והמספר אבד לי תחזור אלי למייל או לטל לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 3/4/2005 8:45:00 PM
לדיון... עם תוכן  תחזור אלי - בקשר לגלגל האחורי - 0528889124 לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 3/3/2005 9:08:00 PM
לדיון... עם תוכן  חברה מי שרציני שייתקשר - כולם רציניים!!! לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 3/2/2005 8:53:00 PM
לדיון... עם תוכן  כי למניטו תצטרך להוסיף עוד 4,000 ש"ח למחיר לחץ\י לפרטי משתמש  אייל סקוזה 3/2/2005 4:35:00 PM



[ ] [ ]

בפורום זה יש: 73 הודעות








––––– אודות הרים  –––  יצירת קשר  ––––  רשימת הדיוור  ––––  תנאי שימוש


אתר הרים הוקם על ידי דרור סופר כפרוייקט קהילתי ללא מטרות רווח
בשנת 2010 האתר עבר למצב "טייס אוטומטי" וככזה הוא אינו מתוחזק באופן עקבי
הוצאות תחזוקת האתר באדיבות אומניבייס בע"מ 2001 - 2026

הצהרת נגישות